Saturday 27 October 2012

Jam Dinding Unik


Ini blog pertama saya untuk blogspot. Web jam belum siap jadi saya bukak aje dulu guna blogspot, cepat dan laju.

Post pertama saya ialah tentang jam dinding . Saya bukan kaki hias rumah atau kaki deco. Tapi memang teringin nak hias rumah dengan jam hiasan dinding yang baru. Sebab ape? Ha ha..saya tertarik dengan jam dinding unik atau jam deco yang arah jamnya ikut pusingan tawaf ..Lain dari yang lain.

Jam dinding deco ni ada dalam 2 versi. Satu huruf dalam versi jawi dan satu lagi dalam bentuk rumi. Nampak unik sikit sebab biasanya jam dinding ikut pusingan kanan ke kiri tapi yang ni kiri ke kanan.

Jom tengok 2 gambar ni . Yang kata atas versi rumi..tengok no 2 dia kat mana? Sebelah kiri kan? Yang nombor 10 pulak sebelah kanan. Anak kecik saya kata " eh jam ni terbalik lah".Tu yang best  sebab nampak unik sikit tak sama macam jam hiasan dinding yang lain.

Yang gambar kat bawah ni pulak, jam dinding  deco versi jawi..He he..sape-sape tak pandai baca jawi boleh belajar dulu dari jam ni ye..sampai no 12 aje lah..lepas tu bukak la internet cari tutorial pulak ye :)


Ok, nampaknya inilah saja dulu post pertama saya tentang jam dinding untuk hiasan deco di rumah. nak hias dinding pejabat pun boleh. Tak de sape nak marah.Kalau agak-agak nak buat corporate gift ke, hadiah orang nak pindah rumah baru ke, nak bersara ke, resign ke boleh la fikirkan untuk tukar pulak hadiah kita. Barulah nampak lain sikit ye tak?

Jemput ke kedai online saya jika berminat nak dapatkan jam ni..Oh ye, kalau malas kat sini pun boleh

Harga jam :  RM 110  + Free postage.
Badan jam  : Metal
Taiwan Teknologi
Waranti : 180 hari

 Kalau masuk kedai online saya tu ada macam-macam, jam tangan tawaf pun ada. Tapi hari ni saya cakap pasal jam dinding aje dulu. Next post saya sentuh lagi tentang jam dinding ni ye :).

Kita jumpa lagi.

Muslim Gadget


No comments:

Post a Comment